موضوعات
آرشيو وبلاگ


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 492
بازدید ماه : 646
بازدید کل : 25097
تعداد مطالب : 194
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

راه های کسب درامد از اینترنت
چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 16:22 ::  نويسنده : رضا
 
دانلود iQuran Pro v2.3.2 - نرم افزار موبايل قرآن كريم

نرم افزار iQuran یکی از کامل ترین نرم افزارهای قرآنی برای اندروید می باشد که علاوه بر تلاوت صوتی آیات قرآن را با صدای چندین قاری مطرح همانند الشیخ مشاری بن راشد العفاسی، الشیخ سعد الغامدی، الشیخ محمود خلیل الحصری، الشیخ عبدالباسط عبدالصمد، الشیخ ابوبکر الشاطری، استاد احمد سعود به همراه و تفسیر قرآن به بیش از 30 زبان همچون فارسی ( آیت‌الله‌العظمی ناصر مکارم شیرازی)، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اندونزیایی، اسپانیایی، ترکی، روسی، بوسنیایی، اردو، ایتالیایی، هلندی، آلبانیایی، رومانیایی، ژاپنی، بنگلادشی، آذربایجان، چینی، بلغاری، هندی، کره ای، چک، سوئدی، تایلندی، لهستانی، پرتغالی و نروژی می باشد



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 16:22 ::  نويسنده : رضا
 
دانلود Efficient Address Book Pro v3.0 - دفترچه تلفن دیجیتالی

نرم افزاري كه اين بار قصد معرفي آن را داريم شايد براي هر كاربري مورد نياز باشد ، چه آنان كه به صورت حرفه اي با رايانه سر و كار دارند و چه آن هايي كه تنها دقايقي از وقت خود را به رايانه و كار با آن اختصاص مي دهند ؛ اين نرم افزار ابزاريست كه مي توان در آن اطلاعات شخصي دوستان اعم از آدرس ، تلفن و بسياري موارد ديگر را يادداشت كرد تا در مواقع مورد نياز به سادگي به آن ها دست يافت. Efficient Address Book نام نرم افزاري بسيار ساده و كم حجم است كه مي توان با استفاده از آن بانك اطلاعات بسيار جامعي از داده هاي مورد نياز را تهيه و ذخيره سازي نمود.



ادامه مطلب ...


 
 

IObit.Game.Booster.Premium.v2.3.0.113_[www.MihanDownload.com].jpg

علاقه مندان به بازی های رایانه ای همواره در تلاش اند تا بازی هایی که خریداری می کنند را به بهترین نحو ممکن بر روی رایانه های خود اجرا کنند و از بهترین کیفیت برخوردار شوند. از سویی گروهی از طرفداران بازی نیز با وجود علاقه مندی به بازی های جدید اما به دلیل پایین بودن منابع سخت افزاری سیستم خود قادر به اجرای بازی ها نیستند. نرم افزار Iobit Game Booster یکی از کارآمد ترین نرم افزارهایی است که می تواند کمک شایانی به بازی کنندگان بکند. این نرم افزار به شما کمک می کند تا برای اجرای بازی های مورد علاقه خود از حداکثر قدرت سیستم خود بهره مند شوید. این نرم افزار عمل بهینه سازی را به خوبی انجام می دهد تا بتوانید نهایت لذت را بازی مورد علاقه خود ببرید. همچنین یکی از نکات قابل در مورد این نرم افزار ، سازگاری آن با نسخه های مختلف ویندوز و حتی ویندوز محبوب هفت است که از این نظر محدودیتی را برای کاربران قائل نمی شود. می توانید با یک کلیک ساده پردازش های غیر ضروری را غیر فعال کنید و پردازنده و حافظه اصلی رایانه خود را برای اجرای بازی خالی کنید تا بتوانید از آن حداکثر استفاده را بکنید. آخرین نسخه از این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 16:16 ::  نويسنده : رضا
 
دانلود Aneesoft 3D Flash Gallery v2.4 - ساخت گالری های سه بعدی

نرم افزارهای زیادی را در آسان دانلود تا به حال معرفی کرده ایم که با استفاده از آن ها می توان آلبوم های دیجیتالی جذابی را با کنار هم قرار دادن تصاویر و موزیک ها پدید آورد تا برای مدت طولانی خاطرات را ثبت و ضبط نمایند. Aneesoft 3D Flash Gallery یکی از جدیدترین نرم افزارهای موجود در این زمینه است که با دارا بودن قابلیت های متفاوت می توان گالری های زیبایی را خلق کرد ؛ بدون این که نیاز باشد آموزش خاصی دیده شود آلبوم های سه بعدی را پدید آورد که کیفیت در آن ها حرف اول و آخر را می زند. این نرم افزار کارآمد با پشتیبانی از انواع Object ها برای قرار دادن در گالری ها و همچنین داشتن مجموعه از طرح های آماده برای ایده برداری دستان کاربر را برای انتخاب طرح مورد نظر برای طراحی آلبوم های کاملا سه بعدی باز می گذارد.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 16:16 ::  نويسنده : رضا
 


 
Waterfoxمرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های 64 بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما  قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی واترفاکس نصب کند .



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 16:15 ::  نويسنده : رضا
دانلود Adobe Flash Player v11.3.300.257 - مشاهده و اجرای فایل های فلش

در صورتی که در اینترنت گشت و گذاري كرده باشيد حتما به سايتهائي برخورد كرده ايد كه براي ديدن آن سايت شما احتياج به نصب كردن Macromedia Flash Player را داريد تقریباً کمتر صفحه وبی میتوان یافت که در آن از فلش استفاده نشده باشد. فرمت فلش و نرم افزار بزرگ Flash كمپاني ماكرومديا از جمله فرمتها و نرم افزارهاي زيباي و دوست داشتني دنياي كامپيوتر مي باشند كه در كمتر وب سايتي شما اثري از اين فرمتهاي كم حجم و توانا نمي توانيد بيابيد.



ادامه مطلب ...


 
 دانلود cFosSpeed 8.00 Build 1946 Final نرم افزار افزایش سرعت اینترنت
در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری قدرتمند برای افزایش سرعت اینترنت و دانلود را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. cFosSpeed 8.00 Build 1946 Final نام نرم افزاری قدرتمند می باشد که با بهره گیری از روش های مختلف،اقدام به بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت می کند.این نرم افزار با بهینه سازی نرخ انتقال داده ها (Traffic Shaping) قابلیت استفاده از كمترین Ping ها با بیشترین پهنای باند را میسر می کند.نرم افزار cFosSpeed سازگار با اکثر کانکشن های اینترنتی مانند DSL, cable, ISDN, UMTS,VPN و... است.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 16:12 ::  نويسنده : رضا
 


اصلاحیه اول نیوک لرن افزوده شد...
 

پرتال نیوک لرن نرم افزاری متن باز و رایگان است که به واسطه آن و با چند مرحله ی بسیار ساده و اجرا کردن آموزش ها می توانید یک سایت زیبا و با امکانات بسیار زیادی تولید کنید . نرم افزار نیوک لرن یکی از صدها نرم افزار اپن سورس در جهان به شمار می رود  اما باید دقت داشت نیوک لرن جزو معدود نرم افزارهای ایرانی است که به صورت صرفاً ایرانی توسعه داده می شود و هر آنچه کاربران نیاز دارند برایشان به رایگان نوشته می شود . آنچه در کار با نیوک لرن خودنمایی می کند استفاده حداکثری از آخرین فناوری های روز دنیا در زمینه برنامه نویسی است. هم اکنون نسخه 1.1.5 ویرایش 01122 این پرتال بهمراه بروزرسانی اول  آماده دانلود می باشد در بروزرسانی اول مشکلات و باگ های گزارش داده شده از طرف کاربران رفع شده است.
برای دانلود رایگان " پرتال نیوک لرن نسخه 1.1.5" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



ادامه مطلب ...


 
Total Recorder Professional 7.1 Full"ضبط و ذخیره سازی هرگونه صدایی که بر روی PC پخش می شود"
آیا تا به حال خواسته اید برخی صداها را از روی بازی هایی که دوست دارید ضبط کنید؟ و یا خواسته اید به راحتی صداها را از طریق میکروفن و یا خط ورودی ضبط کنید؟
Total Recorder یک برنامه کاربردی است که جهت ضبط و نگهداری کامل هر گونه صدایی که بر روی کامپیوتر پخش می شود، به فرمت فایل های صوتی MP3 و یا WAV طراحی شده است. همچنین به کمک این نرم افزار می توانید هر نوع فرمت فایل های صوتی را به WAV، MP3 و یا WMA تبدیل کنید.
استفاده از این برنامه بسیار آسان می باشد، و با استفاده از آن می توانید هر گونه صدایی که از کامپیوتر توسط برنامه های مالتی مدیا پخش می شود را ذخیره نمایید، بنابراین می توانید هر بخشی از آهنگ، فیلم و یا هر چیز دیگری که دوست دارید را ضبط کنید.
border

 



 
 دانلود ChrisTV Online! FREE Edition 7.30 نرم افزار دریافت تلویزیون های اینترنتی
در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری قدرتمند و رایگان برای دریافت و مشاهده ی تلویزیون های اینترنتی را برای دانلود شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. با استفاده از نرم افزار ChrisTV Online می توانید به بیش از 800 شبکه تلویزیونی خارجی و 600 ایستگاه رادیویی که در بیش از 100 کشور جهان وجود دارد دسترسی داشته باشید.نرم افزار ChrisTV قابلیت نمایش شبکه های نمایشی با کیفیت HD و صدای Stereo را داراست.پایگاه داده ی نرم افزار به صورت روزانه آپدیت می شود و می توانید شبکه های جدید را به لیست شبکه های مورد علاقه ی خود اضافه کنید.برای استفاده از این نرم افزار نیاز به یک کانکشن اینترنتی با حداقل سرعت 128kbps دارید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 16:7 ::  نويسنده : رضا
 
دانلود مجموعه کامل Microsoft .NET Framework Full Package 2011
| برای اولین بار در میان سایت های ایرانی و خارجی |
| دانلود رایگان تمام نسخه های i.NET Frameworkبه صورت یکجا و جداگانه از لینک مستقیم |

حتمآ شما نیز در هنگام نصب برخی از نرم افزارها با اخطارهایی مانند نصب Microsoft .NET Framework مواجه شده اید. این اخطار در مواقعی ظاهر میگردد که نرم افزار مورد نظر شما تحت تکنولوژی i.netساخته شده باشد که در این صورت شرط نصب آن، ابتدا نصب i.NET Frameworkو سپس نصب نرم افزار مورد نظر می باشد. شرکت مایکروسافت برای حل این مشکل نسخه های مختلف دات نت فریم ورک را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است که با مراجعه به وب سایت این شرکت می توان آنها را دانلود نمود. اما به دلیل تنوع نسخه های فریم ورک امکان یافتن نسخه کامل آنها برای تمام کاربران وجود ندارد همچنین برخی از نسخه ها را نمیتوان به صورت آفلاین دانلود کرد در واقع ابتدا کاربر یک فایل چند مگابایتی را دانلود می کند و سپس از طریق آن به صورت آنلاین اقدام به دانلود i.NET Frameworkمورد نظر خود می نماید که ممکن است در هنگام دانلود اتصال کاربر از اینترنت قطع گردد که در اینصورت باید فایل را از اول دانلود کند. از همین رو در این پست وب سایت میهن دانلود تمام نسخه های Microsoft .NET Framework را در قالب یک پکیج کامل برایتان آماده کرده ایم. در این مجموعه از قدیمی ترین نسخه دات نت فریم ورک یعنی i.NET Framework v1.0تا آخرین نسخه آن که i.NET Framework v4.0می باشد قرار گرفته است. همچنین نسخه های مختلف را به صورت جداگانه و یکجا برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده ایم تا کاربرانی که از اینترنت پر سرعت نیز برخوردار نیستند بتوانند نسخه های مورد نظرشان به صورت جداگانه دانلود کنند. تمامی این نسخه ها توسط تیم نرم افزار میهن دانلود با جستجوی بسیار دقیق از سایت رسمی مایکروسافت دانلود شده و به صورت کاملآ اورجینال درون یک پک قرار گرفته است.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 16:5 ::  نويسنده : رضا
 
دانلود نرم افزار Nero Multimedia Suite v11.0.10700 Final
| دانلود رایگان معروف ترین و محبوب ترین نرم افزار رایت انواع دیسک در جهان |
در این پست وب سایت میهن دانلود جدید ترین نسخه نرم افزار معروف Nero Multimedia Suite برایتان آماده کرده ایم. نسخه جدید این نرم افزار تمام قابلیت ها و امکانات نسخه های قبل خود را داراست اما در مقایسه با آنها دارای امکانات جدید تری می باشد و بسیاری از نواقصی که در نسخه های قدیمی وجود داشت در این نسخه جدید به طور کامل بر طرف گردیده است. به عنوان مثال همیشه کاربران از کاهش سرعت سیستم خود در هنگام اجرا و کار در محیط نرم افزار ناراضی بودند که در نگارش 11 این برنامه این مشکل تا حد مطلوبی بر طرف گردیده و استفاده از رم و سی پی یو سیستم در هنگام اجرا و کار با نرم افزار کاهش چشمگیری یافته است. همچنین محیط نرم افزار هم دچار تغییر و تحولاتی بسیار زیادی شده و کاملآ با نسخه های قدیمی متفاوت است. همانطور که اشاره شد تمام امکانات و ابزارهای نرم افزار که در نسخه 10 و نسخه های قدیمی تر برنامه وجود داشت در این نسخه نیز وجود دارد که میتوان به مواردی همچون رایت انواع فایل به صورت Data و Audio و Video، طراحی و ساخت اسلاید شو، پاک کردن دیسک های RW ، قفل گذاری روی دیسک، ظبط صدا، ساخت منو برای فیلم های با کیفیت دی وی دی، پشتیبان گیری از هارد، تبدیل فرمت های مالتی مدیا به یکدیگر، ویرایش فیلم و فایل های ویدیویی، ساخت و ویرایش فایل های ایمیج با فرمت های مختلف، کپی دیسک به دیسک، کپی سی دی های صوتی، رایت اطلاعات روی دیسک های Blu-ray، پخش انواع فایل های مالتی مدیا و ... اشاره کرد. علاوه بر این برخی از ابزارهای برنامه هم بروز شدند که شامل اضافه شدن منوهای جدید به قسمت ساخت منوی فیلم های دی وی دی و ویرایش فایل های ویدیویی، اضافه شدن ابزارهای جدید به قسمت ساخت اسلاید شو و طراحی کاور برای دیسک و ... می باشد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


ادامه مطلب ...


 
 
دانلود نرم افزار قرار دادن ویدیو برای پس زمینه ویندوز VideoDesktop 3.1
اکثر کاربران به تصویر پس زمینه و یا Wallpaper رایانه خود اهمیت می دهند و دوست دارند همواره در آن تنوع ایجاد کنند و تصاویر زیبا برای آن برگزینند. اما اجباری در اینکه حتمأ تصویر پس زمینه شما یک عکس باشد وجود ندارد چراکه با استفاده از نرم افزار VideoDesktop می توانید از این پس بجای انتخاب یک عکس برای پس زمینه ویندوز خود از یک فایل ویدیویی استفاده کنید. در انجام اینکار تقریبأ محدودیتی وجود ندارد چراکه می توانید فایل های ویدیویی با فرمت های مختلف را به عنوان پس زمینه ویندوز خود انتخاب کنید و یا حتی چند ویدیو را به صورت لیست به برنامه معرفی کنید تا بصورت مرتب اجرا شوند. البته به غیر از این مورد ، موارد استفاده هوشمندانه دیگری نیز برای این نرم افزار وجود دارد که کشف آنها را به شما واگذار می کنیم. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید



ادامه مطلب ...


 

 

تا کنون سایتهای زیادی دیده اید که برای دیدن ادامه مطلبشان باید عضو ان سایت بشوید همانند بعضی از پستهای سایت ما. و حتما تا کنون دیده اید که در سایتها کد امار گیر وبگذر را برای نمایش تعداد دفعات بازدید از سایت را میگذارند که فقط با پسورد مدیریت قابل نمایش است ولی هم اکنون ما برای شما یک برنامه کمیاب را معرفی میکنیم که برای اولین بار بر روی سایت قرار میگیرد که با ان میتوانید بدون عضویت پستهای سایتهای phpnuke را ببینید و همچنین میتوانید امار وبگذر همه سایتها را بدون اینکه پسورد ان را بدانید تماشا کنید.


ادامه مطلب ...


 

 دانلود Foxmediatools FoxPlayer v2.6.0 پلیر قدرتمند فایل های صوتی و تصویری
بسیاری از کاربران از نرم افزار های مختلفی برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده می کنند.استفاده از پلیرها به جزء لا ینفک برنامه های روزانه کاربران تبدیل شده است.از این رو پلیری که بتواند اکثر فرمت فایل های صوتی و تصویری را پشتیبانی کند و از رابط کاربری ساده ای استفاده کند جایگاه خاص خود را دارد.در پست امروز وبسایت میهن دانلود، نسخه جدید پلیر قدرتمند FoxPlayer را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم.این پلیر از جمله پلیر های کم حجم و قدرتمند است که زیبایی و طراوت خاصی در ظاهر آن حاکم است.از قابلیت های این نرم افزار می توان به پشتیبانی از فرمت های گوناگون،امکان پخش موزیک به صورت آنلاین،امکان تبدیل فرمت فایل ها و ... اشاره کرد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید...



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 16:0 ::  نويسنده : رضا
 

 

ابزار نمایش شعر تصادفی از شاعران برای وبلاگ و سایت

شعر ها با هر بار بازید تغییر می کند و به صورت تصادفی در وب شما به نمایش در خواهد امد

کد شعر تصادفی به دو صورت با قاب گرافیکی که مناسب وبلاگ های صفحه سفید و بدون قاب که مناسب برای تمامی

وبلاگ های صفحه سیاه و ... می باشد.

بعد از این که کد را از قسمت پایین کپی کردید وارد مدریت وبلاگ خود شوید ،به تنظيمات وبلاگ بخش اسکريپتها

و کدهاي اختصاصي کاربر براي درج در وبلاگ رفته و سپس کد کپی شده را بطور کامل paste کنيد

www.ebrahimkalate.rzb.ir



ادامه مطلب ...


 

 

جستجوی فایل های mp3 در اینترنت با Music MP3 Downloader 5.2.9.8 Portable


همان طور که از اسم این نرم افزار پیداست کارایی آن جستجو و دانلود فایل های موسیقی از اینترنت می باشد Music MP3 Downloader این قابلیت را به شما می دهد تا با یک کلیلک موسیقی مورد نظر خود را میان 100 میلیون موسیقی دیگر بیابید و آن را به آسانی دانلود کنید.این نسخه قابل حمل است و می توان آن را به راحتی بر روی کولدیسک یا هر فضای اکسترنال دیگر اجرا کرد که امیدواریم از دانلود و استفاده آن لذت کافی ببرید.


ادامه مطلب ...


 
 
دانلود نرم افزار رفع مشکل شناسایی نشدن کامل رم 4 گیگ در ویندوز 7 Windows 7 x86 Ram Patch 1.0.3.0
با افزایش مشخصات سخت افزاری لپ تاپ ها و رایانه های شخصی ، کاربران ویندوزهای 32 بیتی با مشکل جدیدی رو به رو شدند و آن محدودیتی بود که در همه نسخه های 32 بیتی ویندوز های Xp ، Vista و سون در شناسایی رم های بالاتر از 4 گیگابایت وجود داشته است. بطوریکه در این نسخه های ویندوز ، از تمام توان رم استفاده نشده و مقداری از توان آن به بلا استفاده باقی می ماند. راه حل منطقی این مشکل ، ارتقا ویندوز به نسخه 64 بیتی است اما در صورتی که فعلأ قصد انجام چنین کاری را ندارید می توانید از Patch Windows 7 x86 Ram استفاده نمایید. این پتچ patch با تغییر در فایل kernel ویندوز ، این محدودیت را برطرف می کند و بدین ترتیب می توانید در ویندوز 32 بیتی خود تا 64 گیگابایت رم را بدون هیچ مشکلی استفاده نمایید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید



ادامه مطلب ...


 

 

نرم افزار ارسال اس ام اس

یه مدت بود همه جا صحبت از فروش نرم افزار یا پنل ارسال اس ام اس رایگان با شماره دلخواه تو نت پیچیده بود و بعضی ها به قصد سوء استفاده این نرم افزار را برای فروش گذاشتند

از ویژگی های این نرم افزار بدون محدودیت زمانی و ارسال نا محدود اس ام اس می توان نام برد!

 

امروز ما آن را به رایگان برای شما قرار می دهیم...

در صورت بروز مشکل با نرم افزار یا آموزش با ما از طریق نظرات در تماس باشید!

 

کسایی هستن که این برنامه را با قیمت پایین میفروشن از دوستان خواهش میکنم از جایی نخرید که ما پاسخگوی مشکلات شما نیستیم

فروش موارد زیر غیر قانونی بوده و در صورت ثبت در فروشگاه غیر فعل می شوند !



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 15:53 ::  نويسنده : رضا
 

 

 دانلود WPI v6.4.12 By StartSoft پک نرم افزاری سال 2012
| برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|
| دانلود پک نرم افزاری WPI v6.4.12 By StartSoft به روز شده تا 06/04/2012|
| دانلود با حجم کلی 4.2 گیگا بایت در قسمت هایی با حجم یک گیگا بایت|

در پست امروز وبسایت میهن دانلود،مجموعه ای از بهترین نرم افزار های سال 2012 را در قالب یک مجموعه با عنوان WPI v6.4.12 By StartSoft برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.این مجموعه از اتوران بسیار زیبایی بهره می برد که قابلیت نصب خودکار نرم افزار ها را داراست.در این پک مجموعه نرم افزار های پرکاربرد و پرمخاطب سال 2012 در قالب یک DVD گرد آوری شده است.
برای دانلود این مجموعه و مشاهده ی لیست نرم افزار ها به ادامه ی مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 15:53 ::  نويسنده : رضا
 

بازیابی و کشف رمزهای عبور توسط Password Recovery Bundle

آیا تا به حال برای شما این اتفاق افتاده است که رمزعبور خود را فراموش کنید؟ به عنوان مثال شما رمزعبور برای مدیریت بر وب سایت خود را فراموش کرده اید و دیگر به آن دسترسی ندارید اما این رمز در برنامه مدیریت FTP شما به صورت ستاره ذخیره سازی شده است. در این زمان شما برای رفع مشکل خود نیاز به یک نرم افزار برای بازیابی رمز عبور خود از برنامه دارید. برنامه های زیادی را می توان یافت که از آن ها برای بازیابی رمزهای عبور نرم افزارهای مختلف استفاده می شوند. به عنوان مثال چندی پیش نرم افزاری را به شما برای بازیابی رمزعبور فایل های مجموعه نرم افزاری Office معرفی نمودیم. بیشتر نرم افزارهای بازیابی رمزهای عبور از یک نوع رنج نرم افزاری پشتیبانی می کنند ، یعنی کمتر نرم افزاری را می توان مشاهده نمود که قابلیت بازیابی همه رمزهای عبور در قسمت های مختلف و یا نرم افزارهای مختلف را به صورت یکجا داشته باشد



ادامه مطلب ...


 

 

 دانلود نرم افزار حذف پسورد ورودی ویندوز Windows Password Remover v7.01

یکی از راه های محافظت از سیستم عامل برای جلوگیری از نفوذ کاربران غیر مجاز استفاده از پسورد ورودی ویندوز می باشد.به طوری که پس از تعیین پسورد ویندوز کسی دیگری غیر از شما نمی تواند به کامپیوتر دسترسی داشته باشد.حال اگر رمز عبور خود را فراموش کنید چه اتفاقی می افتد.آیا مجبور هستید که سیستم عامل خود را تعویض و ویندوز جدیدی را نصب نمایید.نگران نباشید زیرا در پست امروز وبسایت میهن دانلود نرم افزاری را برای حذف پسورد ورودی ویندوز برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده است. Windows Password Removerنام نرم افزار مفید و کاربردی است که با تکیه بر قدرت الگوریتم های ساخت یافته ی پیشرفته اش قادر به حذف  پسورد تمامی سیستم عامل های شرکت مایکروسافت می باشد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید



ادامه مطلب ...


 
دانلود FolderSizes

کامپیوترهای دسکتاپ ، لپ تاپ ها و سرورها معمولا به سرعت پر از اطلاعات بلا استفاده ، فایل های موقت و فایل های چند نسخه ای می شوند. باید بدانید که این فایل ها سرعت اجرای سیستم شما را کاهش می دهند. شما به یک نرم افزار تعاملی و تصویری برای مدیریت فضای استفاده شده توسط دیسک کامپیوتر خود نیاز دارید. FolderSizes یک نرم افزار حرفه ای برای آنالیز فضای هارد دیسک برای ویندوز می باشد که تمامی فایل های حجیم، موقت و فایل های چند نسخه ای و حتی نحوه انتشار آنها بر اساس نوع ، مشخصات یا صاحب اثر ، را به صورت مجزا نمایش می دهد.
امکانات نرم افزار FolderSizes :
- گزارش فایل های چند نسخه ای برای مدیریت و جدا کردن سریع آنها در هر پوشه یا درایو.
- گزارش فایل های حجیم که فضای زیادی از هارد شما را اشغال می کنند.
- مشاهده نحوه انتشار فایل ها روی فضای دیسک بر اساس نوع فایل ها و مشخصات.
- زمان بندی گزارش ها و ساخت یک تاریخچه از تغییرات فایل های سیستم.
- پشتیبانی قدرتمند از خط فرمان و پشتیبانی از ذخیره اطلاعات.
- ذخیره نتایج آنالیز فایل های سیستم در فرمت XML و بارگذاری آنها در زمانی دیگر.
- گزارش دهی از طریق ایمیل به صورت مستقیم برای کاربر.

FolderSizes

- گروه بندی انواع فایل ها مانند موزیک، فایل های Image و ...
- گزارش دهی فایل های موقتی که از نصب ها، دانلودها و مرور اینترنت باقی مانده اند.
- فیلتر کردن فایل ها از اساس نام فایل، تاریخ یا دیگر مشخصات آنها.
- جستجوی مسیرهای متعدد برای فایل ها و پوشه ها.
- گزارش دهی سایز دایرکتوری ها با استفاده از نمودارهای گرافیکی و نقشه های نموداری.
- نمایش نقشه پوشه ها و زیر پوشه ها.
- پشتیبانی از سیستم های 32bit و 64bit.
- مقایشه فضای استفاده شده هارد دیسک در زمان های مختلف.
- بررسی فضای دیسک.
- گزارش فایل های قدیمی تر موجود در سیستم.
- پشتیبانی از Unicode برای جستجو، گزارش دهی و ذخیره.
- اسکن مسیرهای متعدد.
امکان اجرا روی Workstation ها و سرورها.



ادامه مطلب ...


 

سیستم عامل ویندوز دارای برنامه می باشد به نام Add or Remove Programs که در Control Panel قرار دارد و به منظور نصب و یا حذف نرم افزاری از سیستم می باشد. به عنوان مثال شما قصد دارید نرم افزاری را که مدتی پیش در سیستم نصب نموده اید ازسیستم حذف نمایید. با مراجعه به این قسمت و انتخاب نرم افزار مورد نظر از لیست نرم افزارهای نصب شده و با کلیک بر روی قسمت remove می توانید به راحتی نرم افزار موزد نظر را از سیستم حذف نمایید. اما همیشه به این راحتی نیست و در بعضی موارد شما قادر به پاک کردن نرم افزار از این قسمت نمی باشد و این امر زمانی روی می دهد که نرم افزار موزد نظر دچار مشکلاتی شده باشد. از این مشکلات می توان به کامل نصب نشدن نرم افزار و یا موجود نبودن فایل مورد نظر برای پاک نمودن از سیستم اشاره نمود. در این هنگام که برنامه خود ویندوز قادر به پاک نمودن نرم افزار مورد نظر نمی باشد می توانید از ابزارها و برنامه هایی که توسط شرکت های نرم افزاری به منظور یاری رسانی به کاربران در این زمینه ساخته شده اند استفاده نمایید.

 

Cleanse Uninstaller Pro نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا عملیات پاکسازی نرم افزارها را از روی سیستم به آسانی به انجام رسانند و تمامی فایل ها و اطلاعات مربوط به این نرم افزارها را نیز از سیستم حذف نمایند. در این نرم افزار کاربران قادرند تا از ویژگی ها و ابزارهای مختلف دیگری علاوه بر ابزار پاکسازی برنامه ها استفاده نمایند که از میان این ویژگی ها می توان به سرعت بالا در پاکسازی ، پاکیسازی خودکار برنامه های جاسوسی و تبلیغاتی ، ابزار بهینه سازی Startup برای افزایش سرعت بارگذاری برنامه ها در اجرای ویندوز ، پاکسازی کاملی کلید ها و مقادیر نرم افزارهای حذف شده از تمام نقاط رجیستری و .... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از Zards Software می باشد.

Download Zards Cleanse Uninstaller Pro 2008 v4.59 



چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 15:45 ::  نويسنده : رضا
 

 

 

منبع: www.p30download.com


نرم افزار کم حجم و مفید eBoostr Pro امکان استفاده از فلش مموری را بجای رم درکامپیوتر برای ویندوز XP شما ایجاد می کند. با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا از Flash Drive به عنوان یک Cache برای افزایش کارآیی ویندوز XP استفاده نموده و سرعت سیستم خود را افزایش دهید. این نرم افزار در مواردی که یک برنامه بارها در یک سیستم استفاده شود، مانند برنامه Office، بیشترین کارآیی خود را نشان خواهد داد. همچنین می تواند برای استفاده کنندگان از لپ تاپ که امکان ارتقا RAM خود را ندارند، بسیار مفید باشد. ضمن آنکه اگر از حافظه های فلش که فضای زیادی دارند استفاده می کنید تا مدت زیادی احتیاج به ارتقاء سیستم و خرید Ram برای رایانه خود نخواهید داشت.

قابلیت های کلیدی نرم افزار eBoostr Pro 3.0.1.498:
- افزایش سرعت و کارایی سیستم
- استفاده از حافظه فلش بجای رم در رایانه
- افزایش سرعت اجرای ویندوز
- افزایش سرعت اجرای نرم افزارها در سیستم
- صرفه جویی در هزینه
- قابل نصب بر روی نسخه های مختلف ویندوز
- محیط کاربری مناست و استفاده آسان از نرم افزار
- حجم بسیار کم برنامه
- پشتیبانی از زبان های مختلف
- و ...



ادامه مطلب ...


 

Firewall ( دیوار آتش ) ها به نرم افزارها و سیستم های سخت افزاری گفته می شود که برای حفاظت از یک سیستم کامپیوتری در مقابل حملات هکرها و افراد سود جو مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از دیواره های آتش سخت افزاری بیشتر در شبکه های بزرگ کامپیوتری ای که در آن ها اطلاعات خاص و مهمی نگهداری میشوند استفاده می شوند و از Firewall های نرم افزاری نیز بیشتر در سیستم منازل و یا سیستم های کامپیوتری در مراکز کوچک استفاده می شوند. دیواره های آتش با کنترل قسمت های مختلف در سیستم عامل و به خصوص نظارت بر داده های ارسالی و دریافتی در شبکه و برنامه هایی که با دنیای خارج از سیستم کاربر در ارتباط می باشند ، در صورت بروز موارد مشکوک آن ها را به کاربر اطلاع می دهند تا از سو استفاده های احتمالی جلوگیری شود.

در این مطلب شما را با یکی از دیوارهای آتش نرم افزاری قدرتمند آشنا می کنیم.

 

FireWall PRO نام یک نرم افزار دیوار آتشین قدرتمند می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا از سیستم خود در مقابل هکرها محافظت نمایند . این نرم افزار قدرتمند با ایجاد یک محیط امن برای کاربر در هنگام تبادل اطلاعات مانع از به سرقت رفتن این اطلاعات توسط نفوذگر می شود. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت استفاده از نرم افزار در دو حالت آسان و تخصصی برای استفاده کاربران در سطوح مختلف ، قابلیت محدود نمودن ترافیک شبکه ، کنترل ترافیک اینرنتی شما و پکت های ارسالی و دریافتی ، قابلیت Block نمودن همه اطلاعات در حال رد و بدل شدن از سیستم به شبکه و بالعکس ، قابلیت تعریف قوانین برای برنامه ، نظارت بر پروسه های سیستم ، دارای ابزار IP Spam Blocker ، ابزار بهینه سازی اینترنت و ... اشاره نمود.  این برنامه قدرتمند محصولی از شرکت Ashampoo می باشد.

Download Ashampoo FireWall PRO v1.14



 

سلام.

 

این دیکشنری قدرتمند  تنها با یک کلیک لغات مورد نظر شما رو  به بیش ۷۰ زبان دنیا از جمله فارسی ترجمه میکند.

همونطور که می دونید این دیکشنری این قابلیت رو داره که عبارت مورد نظر شما رو در هر جایی که باشه فقط با کلیک بر روی اون معنی کنه   و نیاز به تایپ کردن نیست.

دیکشنری بابیلون قابلیت غلط گیری (spell cheking) رو داره و اگه شما نحوه نوشتن یک لغت رو درست ندونید. فقط کافی اونطوری که فکر میکنید نوشته میشه بنویسید تا دیکشنری شکل صحیحش رو با شما نشون بده.

تلفط با صدای مرد و زن با سرعت دلخواه شما.

در صورتی که هنگام استفاده به اینترنت متصل باشید بابیلون به صورت خودکار زبان رو تشخیص داده و از فرهنگ های عظیم خود در اینترنت مثل wikipedia یا دائره المعارف Britannica ترجمه و توضیحات عبارتی که شما روش کلیک کردین رو میده.

این دیکشنری قابلیت ترجمه متن به 16 زبان از جمله فارسی رو نیز دارد.

 از قابلیت های جدید این نرم افزار:

1-  Auto completion حدس زدن لغتی که شما  در حال تایپ اون هستید.

2- قابلیت تغییر رنگ برنامه و زمینه نوشته ها

3- غلط گیری متون در هنگام تایپ در هر محیطی ( mail. word ... )

babylon 7

 دانلود ‌ Babylon-Pro 7.0.0 R13 + Crack با حجم 4999 کیلو بایت.

دانلود فرهنگ انگلیسی به فارسی 50,000 لغتی مرتضی با حجم 2 مگابایت

دانلود فرهنگ انگلیسی به فارسی 250,000 لغتی برای Babylon با حجم 9 مگابایت

دانلود فرهنگ فارسی به انگليسی HMT برای Babylon با حجم 1500 کيلوبایت

 



چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 15:40 ::  نويسنده : رضا
 
CallRecorder v1.2.4 نرم افزار ضبط تماس های تلفنی را برای سیستم عامل آندروید تدارک دیده ایم. شما با دانلود این برنامه از سایت یک موبایل قادر خواهید بود که تمامی تماس های ورودی و خروجی گوشی خود را بصورت خودکار ضبط و ذخیره کنید.
دانلود نرم افزار ضبط تماس های تلفنی آندروید CallRecorder
 


ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 15:39 ::  نويسنده : رضا
 

 

با استفاده از این برنامه،‌ تاریخ تولد دوستان‌تون رو دیگه فراموش نمی‌کنید.

 

Application will remind, and auto wish Friends and Family of the user.
Features:
- Schedule your all friend’s birthday wishes in advance and for forever.
- Over 30 templates to choose from, to passionately wish your friends.
- Get reminder at the right time before the occasion, and also inform other friends.


حجم فایل: 456 کیلوبایت

 

دانلود



 

 


Animal-For-Kids.jpgباز هم یک شاهکار دیگر از کمپانی Pico Brothers.این نرم افزار مجموعه ای از صدای حیوانات(سگ ،گربه گوسفند،خروس،گاو،خرس،اردک و .. )می باشد.آنطور که در وب سایت سازنده ذکر شده است هدف از ساخت این برنامه برای والدینی است که کودک دارند و می خواهند صدای حیوانات را به آنها یاد دهند.برای پخش صدای مورد نظر کافی است تا روی عکس حیوان کلیک کنید.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب